۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

این روزها

آن روزها 

آن روزهای خوب 

آن روزهای سالم سرشار 

«فروغ فرخزاد»

 
 

این روزها   

این روزهای بد

این روزهای مثل جزر‌‌ و‌‌ مد

مانند میت‌های بی‌صاحب

من مطمئن هستم که می‌گندد

این روزها ما خار و خاشاکیم

این روزها آنها همه پاکند

این روزها حتی حسن می‌گفت:

بیرون نرو! خیلی خطرناکند!

این روزها انگار

 حال و هوای دیگری دارم

گاهی به قول بچه‌های شوش:

بدجور می‌خارم!

این روزها وبلاگ و سایت و غیره و ذلک  

مصداق بازی با دُم شیر است

این روزها فیلتر

یک جور واگیر است

این روزها...

اصلاً به من چه؟!

من جوانم، آرزو دارم...


 

طرح از
مهدی کریم‌زاده


 


 


 

سه شنبه، پونزدهم دی ماه هشتاد و هشت

۷ نظر:

Ali گفت...

haji in peyneveshtash o yekam bishtar koni halesh bishtar mishe
yani man aslan vase peyneveshtesh miam
.
.
.
shukhi mikonam vase khodet miam hamun khode hamishe shakittttttt

s3m گفت...

به علی
ما مخلِصیم :دی

Unknown گفت...

این روزها که می گذرد
از حالم نپرس
فکر کن که شادم که میگذرد
فکر کن اما باور نه!

s3m گفت...

به نجوا
این روزها...
من جوانم، آرزو دارم...

:دی

negin گفت...

سلام جناب .من عذرم موجه بیده ها!!!!! گفته باشم!!....... بیام تهران حتما دوس دارم خیلی ها رو ببینم که شما هم جزوشونی اگه قابل بدونین. تا ببینیم خدا چی میخواد.جوجه هم مال خودت....... لامصب یه ارتباط غریبی با موسیقیهایی که قبلا براش میذاشتم اجرا میکنه که اید ببنینی !

s3m گفت...

به نگین
:)

Unknown گفت...

آخـی، چه جوان های یافت میشن این روزها :دی